platformaobywatelska.cba.pl platformaobywatelska.cba.pl
31
BLOG

Czy czasem nie pomyliłem Świąt?!

platformaobywatelska.cba.pl platformaobywatelska.cba.pl Polityka Obserwuj notkę 0

Cały czas żyłem w przekonaniu, że już za kilka dni czeka mnie i wszystkich katolikówchwila wytchnienia przy Wigilijnym, a zaraz potem Świątecznym stole. Zacząłem jednak się zastanawiać czy oby na pewno wybrać się po pachnącą choinkę i karpia, po tym jak z ust v-ce ministra infrastruktury - Radosława Stępnia usłyszałem, że ponad połowa polskich dróg jest w dobrym stanie.

Istny Prima Aprilis, a ten przecież zawsze wypada w okolicach Wielkanocy... No to może czas zacząć przygotowywać pisanki. Żart pana Stępnia był nie najwyższych lotów, mimo to z dużymi obawami będę składał tegoroczne życzenia Wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

(PlatformaObywatelska.CBA.PL)

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka