Doradca Doradca
94
BLOG

Do Premier Beaty Szydło

Doradca Doradca Polityka Obserwuj notkę 8

Czy Pani nie rozumie, że zagrożona jest zdolność sprawowania przez Panią skutecznych rządów w kraju?

Czy Pani nie rozumie, że bladztwo reprezentowane przez takie figury jak Lewicka,  Petru, Mieszkowski, czy też Marszałek Województwa Dolnośląskiego, stanowią dla naszego kraju najgorsze zagrożenie?

Gorsze niż terroryści, gorsze niż uchodźcy, gorsze nawet niż Angela Merkel i Juncker razem.

Wiele bezczelności i manipulacji musieliśmy przeżyć za rządów PO, ale dzisiaj nie możemy pozwalać temu bladztwu wychodowanemu na platformerskich standardach pluć sobie w twarz i wysłuchiwać, że to my jesteśmy winni, gdyż sami sikamy przed siebie pod wiatr.

To co się dzieje dzisiaj dookoła prof. Glińskiego, jako Ministra Kultury i PiS, jako partii rządzącej, woła o pomstę do nieba i wymaga natychmiastowych działań wstrzymujących pełzającą lisizację [od: Lis] i lewicki-zację [od: Lewicka] mającymi na celu sparaliżowanie całego aparatu władzy, jak wykonawczej, tak i ustawowej.

Ze zdumieniem przeczytałem informację werdykt sądu kapturowego, czyli Komisji Etyki TVP ws. wywiadu Lewickiej z prof. Glińskim.

Ponieważ według "Gazety Wyborczej" "Komisja" (a raczej sąd kapturowy):

# uznała, że dziennikarka TVP Info Karolina Lewicka nie naruszyła żadnej z 16 zasad etyki kodeksu etycznego dziennikarzy TVP.#

więc odtworzyłem wideo, które było załączone do tej informacji, żeby sprawdzić, czy ja oglądałem to samo, gdy pisałem pierwszy tekst na ten temat.

Dziwnie krótko trwało to dzisiejsze wideo (3 min 20 sek).

Nie pozostawało mi nic innego niż udać do swojej notki "Chylę czoła przed panem Prof. Glińskim":

http://prezydentduda.salon24.pl/681618,chyle-czola-przed-panem-profesorem-glinskim

żeby obejrzeć ten program jeszcze raz i upewnić się, że nie śniłem, gdy pisałem tamtą notkę.

Szok! Szok! Szok! Szczyt manipulacji!!!

Wideo w mojej notce skróciło się z 16 min 57 sek. do ... jak myślicie?

Ależ oczywiście, do 3 min. 20 sek.

Nie mogłem tego tym manipulatorom puścić płazem i odszukałem na Twitterze TVPInfo pełny wariant tego programu:

http://vod.tvp.pl/audycje/publicystyka/minela-dwudziesta/wideo/22112015-2010/22458025

Pani Premier,

Trzeba natychmiast dokonać archiwizacji pełnej wersji tego programu, zanim manipulatorzy z TVP zniszczą ten unikalny dowód skandalicznego zachowania Lewickiej.

Według obrońców jedynie słusznej Lewickiej i jej pracodawców dziennikarka pytała delikatnie "brzydkiego biurokratę z obrzydliwej partii rządzącej" m.in. o:

#"na jakiej podstawie merytorycznej i prawnej zwrócił się pan do marszałka województwa dolnośląskiego, by ten wstrzymał przygotowania do premiery".#

Ale, według niej,  to "brzydkie kaczątko", minister Gliński nie chciał odpowiedzieć na jej pytanie.

Nie da się ukryć, i nikt nie zamierza tego robić, że od tego zaczął się program, ale w trakcie jego trwania pytanie to przeżyło w ustach tej prowokatorki transformację i przekształciło się w sugestię, że prof. Gliński żądał od Marszałka Województwa zdjęcia tej sztuki z afisza.

Czuje Pani tą różnicę. Tak nami manipulowano przez ostatnie 8 lat, co pozwalało im napełniać swoje nienażarte brzuchy ośmiorniczkami i zapijać je drogimi winami.

Trzeba z tym natychmiast kończyć!

Pani Premier,

Żądam natychmiastowego zwolnienia Dyrektora TVP i zaskarżenia Werdyktu Sądu Kapturowego do sądu.

Żądam odwołania Marszałka Województwa (a minimum udzielenia mu nagany), za milczenie, czym pozwala Lewickiej i Dyrektorowi Teatru Polskiego na uprawianie propagandy i manipulacji.

Dość tego bezczelnego chamstwa! 

Doradca
O mnie Doradca

Myślę więc doradzam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka