guardian guardian
91
BLOG

Niedzielni prawnicy - sprawa Arabskiego czyli frustracja

guardian guardian Polityka Obserwuj notkę 4

Przeżyłem dzisiaj chwilę, gdy zacząłem pytać Boga dlaczego nie uczynił mnie nędzną mendą, która każdą głupotę zrobi byle się nachapać i przypodobać, na dodatek bez jakichkolwiek wyrzutów sumienia i zmarszczenia czoła refleksją. Widzę swoich znajomych, którzy kończą studia i szukają pracy w zawodzie prawniczym, niektórzy z powodzeniem inni nie, niektórzy za kilka tysięcy, niektórzy za minimalne pensje. Oni i ja sam każde ważkie zagadnienie prawnicze nad którym głowią się potężne umysły polityków tygodniami, rozwiązują z palcem wiadomo gdzie i to nawet o 4 nad ranem po pijoku. Na dodatek zawsze po jakimś czasie w telewizji pokazuje się anioł - czyli jakiś uznany profesor prawa, który nasze wersje potwierdza w 100 %, a którego i tak nikt nie słucha. BOŻE DLACZEGO NIE UCZYNIŁEŚ MNIE MENDĄ ?! JAK MOGŁEŚ MI TO ZROBIĆ BYM NIE STAŁ SIĘ JAKIMŚ GLAPIŃSKIM CZY KOWNACKIM, KTÓRY CAŁE SWOJE ŻYCIE I KARIERĘ ZAWDZIĘCZA KŁAMSTWOM, PODŁOŚCIOM, SŁUŻALSTWU I WAZELINIARSTWU I POLITYCZNEMU PROTEKTOROWI.

Dlaczego Panie Boże pokarałeś nas dziennikarzami, którzy będą dzielić włos na czworo, publicystami, którzy bez jakiejkolwiek wiedzy prawniczej (A PRZECIEŻ NIE SPYTAJĄ BO SĄ NAJMĄDRZEJSI) będą teraz mielić temat ciekawej koncepcji prawnej i zasady legalizmu zastosowanego przez doradców pana prezydenta i pewnie jego samego ?! DLACZEGO ?!

Dlaczego ja muszę wiedzieć kto jest pracodawcą, kto nim może być, czym jest Skarb Państwa, co to jest statio fisci, jakie jednostki występują w imieniu Skarbu Państwa, co to jest pozew co to jest sąd pracy, co to jest odpowiedzialność materialna pracownika, a nawet musze wiedzieć kto to jest pracownik ?!!!!! PO CO ?! Skoro można tego nie wiedzieć zostać profesorem prawa pracy albo prezydentem albo świetnie zarabiającym doradcą prezydenta DLACZEGO MI TO ROBISZ PANIE BOŻE ?!

Dlaczego to ja za grube pieniądze nie mogę wymyślić kretyńskiej koncepcji zwanej "formułą" o, której będzie dyskutować cała Polska ?! Dlaczego ja nie mogę zostać autorem najbardziej absurdalnej koncepcji jaką można wymyśleć w prawie pracy i zostać już wkrótce wsparty przez tabuny prawicowych publicystów za walkę o prawo i sprawiedliwość i uczciwość i konstytucję i dobre imię głowy państwa ?! DLACZEGO ?! DLACZEGO ?! DLACZEGO ?!

 

TWÓJ UNIŻONY FRUSTRAT

 

guardian
O mnie guardian

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka