Zdjęcie znad kawy...
Zdjęcie znad kawy...
Promiss Promiss
211
BLOG

Tak jak ciąża, poród i śmierć...

Promiss Promiss Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 13


Idą święta

Nieuniknienie, jak co roku

To jak ciąża, poród i śmierć

Się nie ucieknie - Mus przejść

zakupowo, śledziowo, karpiowo, kościołowo, stajenkowo, samotnie i w tłumie

Do wyboru


Tak sobie ostatnio myślę, że śmierć jak narodziny jest

Przejście do innego świata

Ciekawe czy jak przejdę na drugą stronę i się urodzę -  będę się rozglądała z tak potworną ciekawością jak dziecko mojej fryzjerki, które wczoraj towarzyszyło nam przy robieniu Promissu balejażu?


Chyba tak..

Promiss ciekawski z natury i tak mu pewnie na resztę wcieleń zostanie


Pamiętam jak zakrztusiłam się kiedyś kurczakiem i przechodziłam na drugą stronę

W pierwszej chwili strach się włączył , lecz za chwilę ciekawość

Zdumiewające...

Nie urodziłam się wtedy,  ktoś uratował


Idą Święta

W radio lecą amerykańskie, optymistyczne songi

Właśnie ktoś przyszedł z opłatkiem

Drugi ktoś przyniósł własnoręcznie wykonane coś takiego, co nie wiem, co to jest

Ale śliczne...


Za oknem mojej firmy śnieg

Przede mną talerz z pierogami z kapustą, racuchami, rybą, makowcem i mandarynką

Ktoś przyniósł


Dary liczę, dary mojego życia

Jest tego cały worek


 Jestem wdzięczna

Lecz największa z nich MIŁOŚĆ

Oby JEJ nie zabrakło w moim i Waszym worku

No i..., aby bydlęta przychodziły tylko do stajenki


Takie tam promissowe życzenia...

Niech się spełnią








Promiss
O mnie Promiss

Nauczyciel, przewodnik po Lubelszczyźnie, pasjonat turystyki,rozkminiania, pisania, życia. Zachęcam do zawodowego kontaktu - nikt tak Lubelszczyzny nie pokaże jak Promiss :-) 508 093 668 Właścicielka bloga na innej platformie, kiedyś tam - wiele lat, w kategorii - "Absurd". Myślę, że to istotna informacja dla komentujących, zwłaszcza, że czasem wchodzę w konwencję. Ale tylko czasem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura