Infidel. Infidel.
319
BLOG

Wiosna w przyrodzie, odwilż w polityce

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 8

Z utęsknieniem czekam na wiosnę w przyrodzie. Każdy czeka, bo wiosna przynosi nadzieję i optymizm jak na zdjęciach poniżej.

Z utęsknieniem czekam na odwilż w polityce Wielkiej Kancelarii, co może nastąpi słuchając dziś Pana Michała Kamińskiego. Każdy czeka, bo atmosfera ujadania jest nie do zniesienia.

Z utęsknieniem czekam na odwilż w retoryce Pana Prezesa, co może nie nastąpić nigdy. Każdy czeka, bo szczypanie drapieżnego drobiu po łydkach zostawia siniaki, a tu wiosna idzie :)

 

krokusy w ciepłym słońcu i wiosennym wietrze

 

anemony w chłodzie cienia i wiosennym wietrze

motyl w ciepłym marcowym słońcu

 

drapieżny elemelek

Dopisek po 3 godz.

Jakiś młodzian wykrzyczał na Konwencji PiS, że są "niedorżęnięta watahą"

Uśmiech zagościł na mojej twarzy.

Już sobie wyobraziłem niedorżeniętych:

Szczypińską, Rokitę, Putrę, Kamińskiego, Kurskiego, Kuchcińskiego, Bielana, Brudzińskiego czy Gosiewskiego.

Trudniej było mi wyobrazić sobie niedorżnietych:

Cymańskiego i Marka Jurka (już nie PiS)

A najtrudniej niedorżniętych:

Jarosława Kaczyńskiego i Zbigniewa Ziorbę

Ale może rację miał ten młodzian z PiS, że oni wszyscy są niedorżnięci :)

Wiosna idzie, ale na Konwencji PiS ciągle zima i ruski mróz.

 

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura