Infidel. Infidel.
39
BLOG

LOJALKA JALKA

Infidel. Infidel. Polityka Obserwuj notkę 1
Japończycy nie rozróżniają w wymowie r od l, więc są określani jako „fried lice” albo „flied rice”. Na jednym z portali czytamy, że prokuratura z powodu przedawnienia nie będzie się zajmować sfałszowaniem lojalki Jarosława Kaczyńskiego. Podają: Rzekome oświadczenie Jarosława Kaczyńskiego z 17 grudnia 1981 r. głosiło, że "będzie przestrzegał przepisy stanu wojennego".Jalek dobrze wie czy ma swoją lojalkę i jeśli ma co w niej napisał. Na pewno nie może być lojalką Jalka jakiś papierek z błędem sugerujący, że Jalek miałby nie wiedzieć czy przepisów się przestrzega w dopełniaczu czy w bierniku.Swoją drogą, facet ma przechlapane. Nie wiadomo gdzie był w dniu 13 grudnia, prawdopodobnie zaginął oryginał lojalki, cokolwiek w niej by nie było, a tu ja jeszcze sobie robię prześmiewki z nieszczęśnika ... Sam nie wiem jak podchodzić do tej lojali Jalka, ponieważ Jalek z jednej strony żąda, by u innych wszystkie dokumenty świadczyły na niekorzyść innych, a u niego w teczce IPN ma 9-cio letni zanik pamięci w najciekawszym okresie, zaś lojalka okazuje się fałszywa i na dodatek się przedawniła.Już czekam tylko na film pt. „Kto mi sfałszował lojalkę?”
Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka