Infidel. Infidel.
25
BLOG

12 Festiwal L. van Beethovena

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 2
Wczoraj w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w ramach 12 Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena odbył się koncert kantaty dramatycznej Arnolda Schoenberga Gurrelieder. Wykonawcami byli, mi.n. tenorzy John Treleaven, Kurt Azesberger, bas Wolfgang Schoene, sopran Linda Watson, mezzosopran Yvonne Naef, narratorem Christa Ludwig, grała Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach, spiewał Chór Filharmonii Narodowej, Ukraiński Narodowy Chór Akademicki „Dumka”, Chór Kaunas i NOSPR (Litwa), wszyscy pod batutą Jacka Kaspszyka. Sprawnym organizatorem była Pani Elżbieta Penderecka. Więcej informacji na temat festiwalu można znaleźć pod adresem http://www.beethoven.org.pl/pl/aktualnosci/213  Powinno być głośno o tym koncercie, który był wydarzeniem na skalę europejską, choć mi się średnio podoba, jak śpiewają po niemiecku.
Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura