Infidel. Infidel.
166
BLOG

zamieszkać w lofcie

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 13
Chciałbym zamieszkać w lofcie. Takim postindustrialnym, z wnętrzem zaaranżowanym i wykończonym według mojego projektu. Z dużymi przemysłowymi metalowymi oknami, dzielonymi szprosami na małe kwadraciki, z żeliwnymi grzejnikami przy podłodze, z sufitem wysokim na min. 5 metrów, otwartym w części dziennej na powierzchni min. 60 m2, z podłogą z bielonych długich i szerokich desek bez żadnego cokołu przy ścianach, z żeliwną wolnostojącą wanną w łazience, z otwartą kuchnią z wyspą min. 2mx4m, przy ulicy pokrytej kostką bazaltową, w której zatopiono szyny tramwajowe.podoba mi się taka cegła i okna z takimi szprosamita cegła mniej mi się podoba, ale intrygują łuki jako nadproża cegła prawie jak klinkierowaNaprowadzony przez blogera rydzyk_fizyk wyszukałem dwie wieże  wieże ciśnień - W. Lindley'a i nieznanego mi projektanta na WPROST wieżaChciałbym zamieszkać w wieży ciśnień. Chętnie w tej na terenie Filtrów, albo w jednej z wielu w pobliżu stacji kolejowej.
Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura