Infidel. Infidel.
42
BLOG

Bocian polski

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 8

Podobno "jedna jaskółka nie czyni wiosny" przez co rozumiemy, że jaskółki są oznaką tej pory roku, ja jednakże bardziej kojarzę wiosnę z zawilcem, kaczeńcem i naszym starym polskim czarno-białym bocianem na gnieździe (krokusy i przebiśniegi pominę).

Typowy polski bocian mieszka wśród ludzi w gnieździe z patyków, usytuowanym w kalenicy stodoły krytej strzechą, albo odkąd zelektryfikowano Polskę po II wojnie - na słupie elektrycznym. Drewniane stodoły z słomianymi dachami odeszły w niepamięć, ale słupy się ostały, więc bociany mają gdzie urządzać sobie domy.

Nasz polski bocian ciągle skubie się na naszym polskim peerelowskim betonowym słupie.

 

To było wczoraj, 14 kwietnia 2008 r. 

Nasza polska dziurawa droga z zaśmieconym piaskowym poboczem, a na nim obmurszały chamski betonowy słup z porcelanowymi izolatorami.

nasza polska niezmeliorowana łąka, a na niej raj dla bocianiego podniebienia. bliskie mi jest to miejsce

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura