Infidel. Infidel.
331
BLOG

Hala "Koszyki"

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 9

Zdjęcie wykonałem jakiś czas temu. Dokładnie dwa zdjęcia murów, które pamiętają kule z wojny, powstania, wyzwolenia miasta. Zdjęcia przedstawiają skrzydła hali, które są niczym odbicie lustrzane na zasadzie znajdź 10 szczegółów, którymi różnią się obrazki. Szczegółów jest więcej niż 10.

Ostatnio przechodziłem obok hali. Wygląda smutno. Wyburzono przybudówki po obu stronach skrzydeł. Wejścia skryte za chłodnym ogrodzeniem budowy. Będą remontowali. A raczej modernizowali. Hala w starej formie odchodzi i nigdy nie powróci.

 

 

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura