Infidel. Infidel.
52
BLOG

Warszawa - fotozagadka

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 37

Zainspirowany przez Lestata, sfotografowałem pewną budowlę, którą będę zamieszczał po kawałeczku wraz z godziną zamieszczenia kolejnego zdjęcia.  W zasadzie jest to łatwa zagadka, więc uprzejmie proszę, jeśli ktoś za szybko zgadnie, czyli przed zamieszczeniem 5-ego zdjęcia, jak już musi, niech zasygnalizuje, że zna odpowiedź, a tym samym by dać mi szansę wkleić piąte zdjęcie.

Pytanie:  Co przedstawia zdjęcie?

(Po piątym zdjęciu pytanie brzmi: Gdzie to jest?) 

darmowy hosting obrazków

zdjęcie nr 2  (godz. 19:34)

 

darmowy hosting obrazków

Zdjęcie Nr 3 (20:53)

darmowy hosting obrazków

 

Teraz dwa zdjęcia: (23:20)

darmowy hosting obrazków

 darmowy hosting obrazków

 

Co przedstawia zdjęcie?

Wiadomo, elewację frontową kamienicy, która składa się z dwóch skrzydeł z samodzielnymi wejściami i części głównej, dostępnej z dziedzińca.

Gdzie to jest?

JAGA, Bingo!

Nagroda poniżej.

Zobacz jak można odpicować prywatny budynek, byle tylko ... a na pałace, dworki, zamki, stanowiące własność publiczną brak środków ...

darmowy hosting obrazków

 

   

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura