Infidel. Infidel.
29
BLOG

Warszawa - fotozagadka zwei

Infidel. Infidel. Kultura Obserwuj notkę 8

Kontynuując wątek rozpoczęty przez Lestata, poniżej druga zagadka dotycząca pewnego miejsca, które sfotografowałem w kilku ujęciach.

Co to jest za konstrukcja?

Zaniedbany element wiaduktu?

Niedokończona konstrukcja silosu?

Części zdewastowanego żurawia na placu budowlanym?

A może coś innego?

Po trzecim zdjęciu powinno być na 90% jasne, a po czwartym już na 100%.

Piąte i szóste zdjęcie pokaże obiekt w całej okazałości. 

 

Dzisiejsza zagadka nie wypaliła. Schrzaniłem sprawę, gdyż wybrałem obiekt, który wydawało mi się, że będzie trudny do skojarzenia. Jak  bardzo się myliłem! Pierwsza była JAGA Drugi AMSTERN Obydwoje odgadli niezależnie od siebie. Gratuluję. Poniżej inne zdjęcia tego pięknego obiektu z 1948 r. (chyba), albo którego rekord skoku wynosił 48m. Nie było wtedy Małysza, kiedy skakano. Warszawa już nie ma skoczni. Warszawa ma za to całoroczny stok slalomowy!         
Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura