Infidel. Infidel.
65
BLOG

Jestem z Lechem Wałęsą - dopisz się, jeśli podzielasz moje zdani

Infidel. Infidel. Polityka Obserwuj notkę 84

Nie zamierzam czytać książki na temat rzekomej agenturalnej przeszłości Lecha Wałęsy. Powód jest prosty, aby udowodnić taką tezę wystarczy 5-10-20 dokumentów, a nie bryk, gruby jak encyklopedia. Jeśli jest aż tak długa opowieść, to nie ma nic. To jest beletrystyka.

Wstyd mi za pseudonaukowców.

 Jak wyjeżdzasz na wakacje zostaw klucze, podleją kwiaty, wyprowadzą psa, posprzątają łazienkę, wyczyszczą komputer, poukładaja książki i gazety

Wrócisz do nowego domu, do nowej rzeczywistości, pod nowy lepszy adres.

SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii.

Jak Pis widzi Lecha Wałęsę. Oficjalna historia końca XX wieku - Prawda Czasu, Prawda Ekranu, Prawda cierpliwego Papieru.

 

 

 

zdjęcia telewizora dnia 18.06.2008

Infidel.
O mnie Infidel.

W internecie nikogo nie szukam i nie szukałem. Sam chciałbym się dowiedzieć co tu robię.   tu możesz do mnie napisać<>mailto:infidel.sa@gmail.com  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka