Homo Homo
143
BLOG

Przypominam 8.02.2015

Homo Homo Polityka Obserwuj notkę 1

Tego właśnie dnia, jako pierwszy Polak nazwałem Andrzeja Dudę Prezydentem Polski (nie mylić z POlską) i później konsekwentnie broniłem jego dobrego imienia.

Doszło nawet do tego, że Admini Salon24 zafiltrowali moje konto, gdy byłem zmuszony stawić zdecydowany opór trollowi pracującemu na PO, a kryjącemu się pod pseudonimem "Julka Palmer".

Wyniki I turu wyborów potwierdziły mój wybór i dały świadectwo tego, że w chwilach poważnego zagrożenia Polacy potrafią się konsolidować i własną piersią bronić Ojczyznę przez epidemią zarazy.

P.S.: Mam nadzieję, że admini zreflektują się i odfiltrują moje konto "Manipulatorzy nie śpią". Pilnujcie lepiej trolli PO, a nie ludzi myślących popierających zmiany.

Homo
O mnie Homo

"Buduję mosty". Przyroda moimi oczyma.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka