psycho24 psycho24
59
BLOG

List do kontaktu...

psycho24 psycho24 Polityka Obserwuj notkę 6

Szanowni Państwo,
Wdepnąłem w salon24 zupełnie przypadkowo i chyba zaczynam tego żałować. Gdy skomentowałem kolejną spiskową teorię, mówiącą że orędzie Marszałka Komorowskiego z 10 kwietnia zostało umieszczone w sieci przed katastrofą jeden z blogerów - Grzegorz - potraktował mnie tekstem: "Pana wpis to nic innego jak ubecka próba zaklinania rzeczywistości". Nie poczułem sie urażony, podjąłem z jego autorem polemiczny dialog. Ku mojemu zaskoczeniu bloger Grzegorz usunął mój wpis wykonany w godzinach porannych, tak, że nie mam do niego dostępu nawet w ramach administracji moim kontem. Zadziwiająca sytuacja i polityka salonu przypominajaca mi cenzurę z czasów PRL. Nie użyłem w moim wpisie żadnego obelżywego słowa ani sformułowania. Osmieliłem się jedynie miec odmienne zdanie. Co więcej odebrane mi zostało prawo wypowiedzi. Jestem osobnikiem kategorii 55+ i dokłądnie pamiętam, jak w Trybunie Ludu nie było innych głosów jak te, które popierają PZPR. Postępujecie tak samo. Tylko czy ciemny lud to kupi? Zakładam sie z moim Przyjacielem, że nie odpowiecie. On jest jeszcze optymistą. Chciałbym przegrać...

List ten napisałem nie potrafiąc przyjąć do wiadomości porażającej oczywistości mechanizmów salonu 24. Czy ciąg dalszy nastąpi?

psycho24
O mnie psycho24

55+ to brzmi dumnie!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka