psycho24 psycho24
107
BLOG

Siodło

psycho24 psycho24 Polityka Obserwuj notkę 0

Stare, bodaj arabskie, powiedzenie stwierdza: jesli jedna osoba mówi Ci, że jesteś osłem zignoruj to, jeśli kilka kupuj sobie siodło. Niektórzy z wyznawców Prezesa na jego nieszczęście są myślący i nie stosuje sie do nich kurska doktryna, że ciemny lud wszystko kupi. Pierwszy ocknął się Paweł Lisicki. Dawno temu lubiłem czytać fantastykę naukową Ziemkiewicza, potem mijałem jego dziełka szerokim łukiem. Ku mojemu zaskoczeniu Rafał Ziemkiewicz także osmielił się przeciwstawić Prezesowi. Czas na szukanie siodła? Jak na razie Jarosław jeszcze nie potępia Episkopatu, ale to tylko kwestia czasu. Jak to mówił pewien klasyk z absolutnie obcej mi bajki? Prawdziwych mężczyzn poznaje się po tym, jak kończą! Kończ Waść, wstydu oszczędź, bo najwazniejsza jest przeciez Polska!

psycho24
O mnie psycho24

55+ to brzmi dumnie!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka