PHK1 PHK1
589
BLOG

OBciachowe gazety w roli głównej - cz.I

PHK1 PHK1 Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Słoneczny poranek na Krakowskim Przedmieściu, ale zanim tam dotarłem zaczepiło mnie kilku meneli i cyganek i prosiło o darowiznę w okolicach Starego Miasta :-).  Warszawa boryka się więc z żebrakami innego rodzaju. To był pierwszy zgrzyt. Warszawscy restauratorzy nie wiedzą, ale ich personel nie wydaje reszty i traktuje to chyba jako należny napiwek. To drugi zgrzyt jaki mnie dotknął w ten słoneczny dzień. Służby mundurowe pod Pałacem Prezydenta zamiast warty honorowej to trzeci zgrzyt. Nic tylko ubrać tych panów w stare milicyjne ubiory i niech tak sobie spacerują i jak w reklamie wszystko kupisz, ale wspomnienia niezapomniane.

Mój pobyt 16.10.2010r. od godziny 12.00  to okazja zobaczenia jak salonowe internetowe inicjatywy są wprowadzane w życie i jaką cieszą się popularnością. Jestem pozytywnie podbudowany tym co zobaczyłem

No to zaczynamy fotorelację część I

Panów tych przebrałbym za milicjantów obywatelskich i zostawił im te dłuższe niż kiedyś pałki :-)

Szkoda, że nie zarejestrowałem zdjęcia kiosku niedaleko Pałacu z Gazetą Polską za szybą. Brawo dla tego właściciela/ki/ kiosku.

Wszyscy musimy sobie zdać sprawę z tego,że czytanie OBciachu jest pożądane , ale jeszcze bardziej kupowanie OBciachu, bo to wspiera finansowo OBciach i umacnia pozycję na rynku.

I teraz uchwycone obrazki z OBciachowymi gazetami w roli głównej

I ostatni obrazek jako celne podsumowanie  STOP KŁAMSTWU GAZETY WYBORCZEJ

PHK1
O mnie PHK1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości