puszczyk puszczyk
398
BLOG

Sprzeciwiam się postawie szefa MSZ.

puszczyk puszczyk Polityka Obserwuj notkę 3

W dniu wczorajszym Radosław Sikorski w czasie wizyty w Białym stoku zaprezentował postawę która jest dla mnie bulwersująca.

Nielukrowany przez media przekaz załączam tutaj:

http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/10,88271,10353022,Chor_kiboli__Sikorski_zdrajca__Sikorski__Ten_widok.html

Nie wzruszyło by mnie bardzo to że to podawane w wiadomościach opanowanie pana Radka nie miało nic wspólnego z opanowaniem. Nie takie cuda medialne za komuny już widziałem.

Oburza mnie jednak fakt iż ja jako człowiek dotknięty syndromem właściwym dla siebie wieku zostałem urażony bezpośredni przez wysokiego przedstawiciela naszego państwa. Tradycyjne jak dla mężczyzny zmiany wyglądu sprawiające iż dotychczasową bujną czuprynę zaczęła mi zastępować połyskliwa gładź nie upoważniają pana ministra do tego aby obrażać mnie osobiście i mi wyglądem podobnych. Nie jestem kibicem i nie interesuję się nawet piłką nożną. Nie zmienia to faktu że niekontrolowany napad jakiejś niezdrowej łysofobi odbieram bardzo osobiście. To iż los nie obchodzi się ze mną tak łagodnie jak z panem Sikorskim nie upoważnia go do używania określenia „ŁYSE PAŁY”.

Tu i teraz z całą siłą apeluję do premiera Donalda Tuska o natychmiastowe i bezwzględne wyciągnięcie konsekwencji. Mam nadzieję że zgodnie ze słowami lidera PO dla homofobów w partii nie ma zrozumienia tak samo nie będzie zrozumienia w szeregach jego ugrupowania dla niczym nieuzasadnionej brutalnej w swym wymiarze ŁYSOFOBI.

Jednocześnie również niniejszym tekstem apeluję o jak największe wsparcie lidera Polskiej Partii Łysych.

Wszak ogólnie przecież wiadomo że MY ŁYSI MUSIMY TRZYMAĆ SIĘ RAZEM.

puszczyk
O mnie puszczyk

PUSZCZYK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka