qfadrat qfadrat
784
BLOG

Bledy Uczyc? Nie Nas!

qfadrat qfadrat Rozmaitości Obserwuj notkę 1

To druga notka dzisiaj. Nie zaprzeczam, ze mi się nudzi. Nic do roboty! Caly Mediolan wyjechal na wakacje. To bloguje. Mimo, ze glowne Zoo III-RP, czyli Sejm na wakacjach. A mimo to jest o czym blogggggowac. 

Capneli szubrawca Plichte. Narod kwili z oburzenia z reka w nocniku po lokiec. Ze to wina Tuska, to wiadomo. Chociaz szczerze powiem, ze cus cicho było w szeregach wiadomej partii, jedynej obronczyni prawdziwych Polakow, wiec oni pewnie tez umoczyli i im glupio bo teraz nie będzie za co placic za ochrone Prezesa.

No ale do Plichty. Durnie placza ze kase szlag trafil. Balcerowicza, razem z Tuskiem, przeklinaja, bo mowi ze Pan Bog dal glowy,żeby je od czasu do czasu uzywac. Ale trzeba patrzec w przyszlosc z optymizmem bo czegos się chyba Narod nauczyl z Plichta Marcine, technikiem Maliniakem Niecnota. Chybażeby nie. Siedze z kielichem Gavi i czytam. W tle Jedynka. I co pietnascie minut ogloszenie, ze jest taka firma co za zlocisza dziennie ubezpieczy kazdego, byleby nie mlodszy niż 40 a nie starszy niż 75 lat. I to bez zadnych pytan o zdrowie, zadnych badan. Wystarczy wyslac SMS ‘Szpital’ na 4242 albo ‘Moi Bliscy’ na 4244. I ten zlocisz nigdy ma nie wzrosnac. I tak se mysle, ze chyba to winko Gavi na sluch mi padlo, bo ani nazwy firmy nie uslyszalem, ani od czego oni ubezpieczaja. I tak se mysle, ze dobrze w Polsce zyc. Tanio. Bo jak ja chcialem się ubezpieczyc w Londynie na te marne zycie co mi go jeszcze zostalo, to miałem 3 wizyty u lapiduchow, formularz miał 27 stron, a w koncu musialem zaplacic nie rubelka a 15 rubelkow dziennie (w przeliczeniu). I chamstwo jakie w tych angielskich firmach, bo mi co i rusz wytykali, ze mam 54 lata wiec jestem osobnikime podwyzszonego ryzyka. A tu pod 4242 nic takiego nie ma miejsca, choc wiadomo ze prawdziwy Polak co mu 60 stuknela to wrak i nie podlega ubezpieczeniu zdrowotnemu podżadna szerokoscia geograficzna.

Wiec jak już Plichta siedzi, to ino patrzec jak się okaze, ze za tymi SMS-ami stoi jakis inny technik Maliniak co po zainkasowaniu paru milionow od polskich frajerow spedzi reszte zycia w Wilanowie albo na Karaibach. Przeciez nigdzie nie wolno posadzic czlowieka za to, ze mu jakis debil sam przyniosl kase. W tym konkretnym przypadku przyslal na 4242!

 

qfadrat
O mnie qfadrat

4 jezyki. Troje doroslych dzieci. Ta sama zona od lat 30. Hobbies muzyka, opera, teatr, narty, free diving, rower i generalnie sport. Czytam umiarkowanie ale roznorodnie o Historii, Fizyce i od 'zawsze' czytam The Economist i Polityke. Nienawidze powiedzonek 'Polak Potrafi' i 'Wydaje mi sie...'. Z przekonan jestem liberal i wolno-rynkowiec z nurtu Balcerowicza. Dom jest w Londynie ale teraz, kiedy dzieci juz sa dorosle, mieszkam w Mediolanie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości