YJK YJK
410
BLOG

IKEA już zaciera ręce

YJK YJK Polityka Obserwuj notkę 10

3.14sowski minister twierdzi że Puszczę Białowieską zasadzili ludzie i ma tylko 200 lat. W zwiazku z czym, wnosi o wykreślenia jej (na razie tylko 'części') z listy przyrodniczego światowego dziedzictwa ludzkości UNESCO. Jest gdzieś na świecie minister środowiska z podobnym 'dorobkiem'?

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,20177962,tok-fm-szyszko-chce-wykreslenia-puszczy-bialowieskiej-z-listy.html

 

Przyzwyczaiłem się do bajek że: świat jest płaski, ma 6000 lat, a dinozaury wyginęły bo ich Noe do arki nie zabrał. Ale takich numerów to nawet Monty Pyton nie wykręcał w swoim "Ministerstwie Niemądrych Kroków"

 

 

Będą teraz meble do tych 'tanich mieszkań' które nas wszyskich beda drogo kosztować.

 

1984


Ministerstwo Pokoju, zajmujące się w rzeczywistości ciągłymi działaniami wojennymi,
Ministerstwo Prawdy, którego celem jest propaganda i nieustanne fałszowanie wszelkich informacji,
Ministerstwo Miłości, odpowiedzialne za inwigilację oraz egzekucje,
Ministerstwo Obfitości, zajmujące się produkcją i gospodarką, a także – poprzez głodowe racje żywnościowe – utrzymywaniem obywateli w poczuciu ciągłego niedostatku spowodowanego działaniami wojennymi.

YJK
O mnie YJK

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem, nie byłem przecież Żydem, kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem, nie byłem przecież komunistą, kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem, nie byłem przecież socjaldemokratą, kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem, nie byłem przecież związkowcem, kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował, nikogo już nie było". pastor Martin Niemöller w obozie w Dachau

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka