Radio Maryla Radio Maryla
89
BLOG

Dlaczego kibice piłkarscy na pewno zagłosują na PiS

Radio Maryla Radio Maryla Polityka Obserwuj notkę 7

Dzisiaj remanenty, albo jak kto woli odgrzewane kotlety:

 

13 sierpnia 2007

Roman Giertych: (...) Poza tym naopowiadał mi tyle różnych rzeczy, np. to, że zamierza w czasie kampanii wyciągnąć ważne taśmy z nagraniami polityków innych partii, w tym Platformy Obywatelskiej.

Nasz Dziennik: To znaczy, że będziemy mieli kolejną wojnę na scenie politycznej, tylko tym razem premiera z PO?

RG: Nie przed samorozwiązaniem Sejmu. Ale sądzę, że po tym premier zamierza użyć tego wszystkiego, co zgromadził.

ND: Czyli pojawią się kolejne taśmy?

RG: Tak to zrozumiałem. Gdy rozmawiałem z panem premierem, powiedziałem mu, że Platforma Obywatelska na pewno wygra wybory, bo wszystko na to wskazuje. Natomiast premier odpowiedział, że nie wygra, bo on ma taśmy na polityków Platformy Obywatelskiej, które - jak mi powiedział - gdy ujawni, to niektórym buty z nóg pospadają. Takiego sformułowania użył premier.

http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=91228

 

14 sierpnia 2007

Pytany o opisywaną przez media rozmowę z Romanem Giertychem, podczas której - według szefa LPR - premier miał się chwalić, że ma taśmy, które uderzą w polityków opozycji, a moc tych taśm ma być taka, że "buty pospadają" - premier wyjaśnił, że kwestia nie dotyczyła polityków Platformy Obywatelskiej, a Roman Giertych "ma wyobraźnię większą, niż wzrost".

"Mówiłem o sprawie ewentualnej komisji i o tym, że jeżeli do niej dojdzie (...) będą tam taśmy, główne dowody w tych sprawach, i rzeczywiście wielu politykom może zrobić się nieprzyjemnie. Nie miało to jednak po pierwsze aspektów wyborczych, po drugie - nie chodziło o polityków PO. Mam wiedzę, a jako premier mam prawo do tej wiedzy, że są tam (na taśmach) mocne dowody" - zaznaczył J.Kaczyński.

http://www.rzeczpospolita.pl/news.rol?newsId=15504


(dżingiel)

No zgoda, trochę się premier minął z prawdą. Ciupinkę instrumentalnie potraktował piękną ideę walki z korupcją. Ale z drugiej strony tak pięknie to wszystko zaplanował, tak profesjonalnie wszystko przeprowadził, tak idalnie wszystko co do dnia obliczył! Wierzę głęboko, że wszyscy Polacy wreszcie go docenią, a już szczególnie kibice piłkarscy. Euro 2012 za pasem, więc tak znakomita zdolność do działania zgodnie z harmonogramem nie powinna się zmarnować!

Lista honorowych słuchaczy Radia: 1. Adam@Tezeusz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka