RagingLou RagingLou
135
BLOG

Wdzięczność

RagingLou RagingLou Polityka Obserwuj notkę 0

Kompletnie zapomniałem powyborczo wspomnieć, że należałoby wyciągnąć prawicę w geściew zamówienia 5 piw w kierunku kilku osób, wobec których wcześniej mogliśmy odczuć niesmak.

Kazik Staszewski, przyznał, iż w 2007 roku uległ antypisowskiej histerii i z perspektywy czasu uznał swe wypowiedzi i głosowanie na PO za błąd. Kazik Staszewski odzyskał sympatię i szacunek RagingLou.

Konrad Piasecki, RMF FM. Dziwne to się może wydać, ale zachowywał się uczciwie jak na moje oko w kampanii. Zdziwił mnie tym i zyskał mój szacunek.

Paweł Kukiz, idol mej młodości. Pięknie śpiewał o komuchach, bolszewikach na mszy. Potem przez jakiś czas czułem się zażenowany słuchając bredni Kukiza i widząc jak rozgrywają go w mainstreamie, jak głupca. Dziś Paweł Kukiz przyznał się do błędu, oświadczył zgodnie z prawdą, że PO oszukała Polaków i zadeklarował poparcie sił jedynie słusznych. Wraz z doborowym towarzystwem wspiera organizację Marszu Niepodległości 11 listopada. Paweł Kukiz - SZACUN

RagingLou
O mnie RagingLou

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka