Rammstein Rammstein
153
BLOG

KACZYNSKI i Konstytucja. Ciemniaki PiS nie muszą tego rozumieć.

Rammstein Rammstein Polityka Obserwuj notkę 3

KACZYNSKI i Konstytucja. Ciemniaki PiS nie muszą tego rozumieć.


Kaczynski już lubi Konstytucję, szczególnie teraz, bo zwolennicy PiS to masa narodowej ciemnoty. TK i Konstytucja oraz polska demokracja uzależnione są obecnie od radosnej sprawiedliwości i ejakulacji wykonawczej obywatela Kaczynskiego, szarej eminencji w rządzie PiS.

Prezes PiS - znany jako twórca przestępczych przekrętów w prawie konstytucyjnym - doskonale wie że musi troszkę opóźnić zatonięcie polskiej demokracji w celu przejścia do tyranii ciemnoty. A więc stwarza furtki dla dużej menażerii przyszłej kadry ciemniaków, którzy teraz muszą się taplać w politycznym błocie PiS.

Jak na razie strategia dziel i zwyciężaj obywatela Kaczynskiego w dużej mierze pokazuje nienasycone pragnienie pomnożenia dożywotnich synekur, które pozwolą politycznym zwolennikom PiS żyć na państwowym garnuszku. Znana jest wypowiedź Kaczynskiego, że nominowani przez PiS nigdy nie mogą zaznać głodu i niedostatku.

Obywatel Kaczynski czyli Ojciec Założyciel pokroił w plasterki i w kostkę władzę PiS umieszczając atrapy i fajtłapy w Warszawie, a łajdaków w województwach.

Kaczynski usilnie stara się oświecić Europę, że jego machlojki z Konstytucją to korzyści dla Rzeczpospolitej.

 


__________________

Dziękuję Ci, Panie, że moją ręką pokarał Kargula, i przysięgam na wszystko, co ma moc nade mną, że drogi do domu nie zaślepię i po ziemię wrócę. Żeby kości nasze nie szukali się po świecie. A na całe Kargulowe plemię i pole spuść, dobry Panie, wszystkie plagi egipskie. Tylko się nie pomyl i nas, Pawlaków, sąsiadów Kargulowych, nie doświadczaj, bo my się swojej miedzy trzymamy.

    Opis: modlitwa przed wyjazdem do USA.


Sąd sądem, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie.

    Opis: dając Kazimierzowi granaty.


    Kazimierz Pawlak: Już mój brat Jaśko wziął na ciebie bicz boży w swoje ręce!
    Władysław Kargul: Ty mi kosy nie przypominaj, bo ja mam teraz karabin.
    Kazimierz Pawlak: I ja mam.
    Władysław Kargul: Och, ty konusje, ty!


    Leonia Pawlak: Kargul to wróg najgorszy ze wszystkich!
    Kazimierz Pawlak: Wróg? A wróg! Ale mój, swój, nasz – na własnej krwi wyhodowany!

Rammstein
O mnie Rammstein

I KNOW MY CIRCLE. I make sure everybody in my boat is rowing and not drilling holes when I am not looking.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka