Wrzesień był kolejnym dramatycznym miesiącem dla polskich dzienników, jeśli chodzi o wyniki sprzedaży. "Gazeta Wyborcza" straciła 15 procent, a "Rzeczpospolita" aż 25 procent. Spadki nie ominęły również „Faktu”, czy „Super Expressu”.
Media, to branża, która odczuwa kryzys szczególnie dotkliwie. Wrzesień był kolejnym miesiącem, który przyniósł znaczne spadki sprzedaży. Wiele czytelników, bo aż 15 procent, ,straciła „Gazeta Wyborcza”. I choć ta liczba robi wrażenie, to jeszcze więcej – ponad 25 procent – stracił sztandarowy dziennik Grzegorza Hajdarowicza, „Rzeczpospolita”.
Choć tabloidy radzą sobie stosunkowo dobrze, to również one tracą. „Fakt”, który może szczycić się największa liczbą czytelników stracił w stosunku do ubiegłego roku aż 9 procent czytelników, natomiast sprzedaż „SE” spadła o 7 procent.
Źródło: WirtualneMedia.pl