Rembrandt Rembrandt
59
BLOG

To wstyd nie być agentem

Rembrandt Rembrandt Polityka Obserwuj notkę 31

Nasz największy astronom, prof. Wolszczan był agentem SB. Podobnie jak każdy, kto cokolwiek osiągnął w PRL-u. Oczywiście, byli agenci, co nic nie osiągnęli. W roku 1989 skończyłem 15 lat, ale zawsze marzyłem, że jestem sławnym piłkarzem/naukowcem/artystą, donosząc, co prawda do SB, ale tylko na siebie!

Głupota Polaków jest, niestety, jak ocean. Ktokolwiek staje się sławny na cały świat, musi zostać przez rodaków opluty.

Namawiam Wszystkich do wysadzenia w powietrze archiwów IPN. Grube miliony , które co roku wydajemy na tę durną instytucję, można wydatkować na chore dzieci, albo badania naukowe. 

Rembrandt
O mnie Rembrandt

Wdeptuję bez przerwy w jakieś kupy. Zapisałem się też do Salonu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka