rk1 rk1
356
BLOG

za tydzień ważny dzień

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 23
-


i wcale nie chodzi o Wielkanoc.


Już płacę połowę mniej za gaz i prąd, a za benzynę 5.19,

zaś pierwszego kwietnia roku pańskiego 2024:


- Tusk da mi podwyżkę (30% i nie mniej niż 1500) z wyrównaniem od początku roku,

- Tusk przywróci mi normalność w spożywczym (5%vat na żywność - wcale nie podwyżka) ,
i obniży mi vat na robienie pazurów i tatuaży.

- Leszczyna da mi tabelki PO bez recepty i in-vitro za friko,

- Nowacka zlikwiduje mi prace domowe,

- Eternit przywróci mi kulturę na salonie24
(zamknie go na amen, albo wywali wszystkich nieeternitów).




tyle dobra na mnie spłynie pierwszego kwietnia.

zazdraszczajcie!


-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka