rk1 rk1
410
BLOG

fałszywa faktura z PGNiG?

rk1 rk1 Polityka Obserwuj notkę 25
-

Papierowa faktura przyszła pocztą.

Ładna, z logo, z wyliczeniami.. cztery strony,
ale jakaś taka inna:

z nowym numerem konta, bo migracja danych 
(informacja o migracji i zmianie numerów kont
jest też na stronie PGNiG). i chyba z nowym
numerem klienta - też z powodu migracji.


info na stronie: "W związku z  zakończeniem migracji danych Klienci otrzymali:
nowy indywidualny numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat,
niektórzy Klienci otrzymali również nowy numer Klienta."


i inne blankiety do ewentualnych wpłat na poczcie..


Nieufność wzięła górę i chyba dobrze:

Próba zalogowania się do e-bok.pgnig  zakończyła sie fiaskiem:
"numer klienta lub numer PESEL się nie zgadza"
- czyli nie ma mnie w systemie, nie jestem klientem
ale mam zrobić przelew. aha. 



Albo dostałem fałszywą fakturę, albo niezły bajzel
mają w tym odzyskanym PGNiG (grupa Orlen).



Wysłałem maila (jako nie-klient PGNiG, bo nie mogę się zalogować).
Automat odpowiedział:

"Dziękujemy za wysłanie wiadomości w temacie: Płatności
Na wszystkie zgłoszenie odpowiadamy w dni robocze w godzinach 8-16
"


Zobaczymy.





PS. ze strony pGNiG:
Jakie będą korzyści z nowego systemu?
- skrócony czas obsługi Klienta
- wyższy poziom bezpieczeństwa danych-

 
no to mnie się ten czas wydłużył,
a poziom poczucia bezpieczeństwa obniżył.

-

rk1
O mnie rk1

https://rk1s24.wordpress.com/ ------ to już historia. blog nieaktywny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka