RKatafrakta RKatafrakta
632
BLOG

Jaki smartfon?

RKatafrakta RKatafrakta Technologie Obserwuj notkę 14

Mój pierwszy smartfon? Znaleźny Samsung Galaxy S; po tym jak wpadł mi do wody i zmniejszyła się żywotność baterii oddałem go narzeczonej, która akurat chciała kupić jakiś smartfon. Potem przyszła pora na podróbkę SG S IV. Jednak podróbka nie zdała egzaminu i już nigdy takich nie zamierzam kupować. Tu możecie poczytać więcej o moich przygodach ze smartfonami: rkatafrakta.salon24.pl/558899,zgubila-mnie-pazernosc

 W każdym razie nie stać mnie było na oryginał SG S IV, więc parę miesięcy temu kupiłem SG S III. I cieszy mnie ten wybór, ponieważ SG S IV jest i tak już na granicy tolerowanej przeze mnie wielkości smartfona (5"), oraz nie posiada radia fm. W międzyczasie mój dawny SG S zaczął narzeczonej szwankować, po tym jak spadł jej po klatce schodowej. W takim wypadku kupiłem jej ostatnio prezent urodzinowy w postaci nowego SG S III mini, czyli zminitaryzowana (4") i nieco uproszczona pod względem procesora (podwójny 1.0 Ghz) wersja SG S III (4,8", procesor poczwórny 1.4 Ghz). 

A wy? Jakie macie smartfony i dlaczego właśnie taki wybór? 

RKatafrakta
O mnie RKatafrakta

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie