Radosław Kieryłowicz Radosław Kieryłowicz
342
BLOG

Arłukowicz – szmonceśnik

Radosław Kieryłowicz Radosław Kieryłowicz Polityka Obserwuj notkę 0

Kiedy przeczytałem dzisiaj o dynamizmie ministra Arłukowicza przypomniał mi się taki stary szmonces, jak do rabina przyszedł właściciel fermy kurzej i powiada:

- Uj rabbi mam fermę kurzą, ale od jakiegoś czasu kury mi zdychają, może dasz mi jakąś dobrą radę?

- a co im dajesz jeść? – zapytał rabin

- śrutę – odparł właściciel

- a to źle, trzeba pszenicę.

Następnego dnia właściciel przybiega:

- Rabbi, znowu padło 15 sztuk

- a jaką im dajesz wodę?

- źródlana – rzekł właściciel

- a to nie dobrze, to musisz dawać gotowaną…

Następnego dnia:

- Uj rabbi – znowu padło 20 sztuk, co robić

- a jaką im dajesz podściółkę?

- żadnej nie daję!

- to źle, musisz dawać z otrąb owsianych – odparł rabin.

Kolejnego dnia:

- Uj rabbi znowu 13 sztuk padło, czy masz jeszcze jakieś rady?

- ja mam mnóstwo dobrych rad, tylko czy ty masz jeszcze kury?

 

No właśnie minister Arłukowicz ma z pewnością bardzo dużo dobrych rad, np. bilet dla seniora do teatru za 1 zł. Tylko czy Donald Tusk ma pieniądze, a właściwie, czy podatnik ma jeszcze pieniądze, bo sądząc z danych tu uwidocznionych, to ma ich coraz to mniej...

 

Tradycjonalista, uważający, ze prawdziwe korzenie nowoczesnego społeczeństwa polskiego wyrastają wprost z tradycji Rzeczpospolitej Obojga Narodów, wsparte o doświadczenia zaborów.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka