ukrainski aniol
ukrainski aniol
RobertzJamajki RobertzJamajki
80
BLOG

Przed wieczornym finałem: twarda Anhelina

RobertzJamajki RobertzJamajki Sport Obserwuj notkę 1
Anhelina Kalinina nie podaje ręki Veronice Kudermetovej: oto wyjaśnienie

Wojna rosyjsko-ukraińska ponownie wkracza do świata sportu, w tym przypadku – do tenisa. Pod koniec pierwszego półfinału kobiecego Internazionali d’Italia Ukrainka Anhelina Kalinina, po pokonaniu w trzech setach Rosjanki Weroniki Kudermietowej, odmówiła podania ręki rywalce na koniec meczu. Oto jej wyjaśnienie.

„Dlaczego nie uścisnąłem dłoni Kudermetovej? Powód nie jest tajemnicą, ona jest Rosjanką: to jest sport, ale jest w tym też coś politycznego. Nie ma nic osobistego, ale wojna jest nie do przyjęcia” – powiedziała Kalinina. „Komu pomogłem na Ukrainie? To nie jest coś, co chcę upublicznić. Nie jest to jednak zbyt wiele osób. Cała moja rodzina jest teraz w Kijowie, moi rodzice uczą tenisa. Kilka dni temu w pobliżu kortu treningowego doszło do wielkiego zamachu bombowego – oni tak żyją. Dziadkowie Anheliny mieszkali w Nowej Kachowce, na terenach okupowanych przez rosyjskich żołnierzy, „ale teraz wszyscy moi krewni są w Kijowie”…


kontynuacja notki 62 słowa więcej

Pierwsza Nagroda w konkursie na najlepsze opowiadanie o Powstaniu Warszawskim organizowane przez salon24.pl za 2014 rok Zapraszam na mój blog: https://robertzjamajkisite.wordpress.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport