Radio Patio Radio Patio
41
BLOG

Po zwycięstwie w Gruzji: teraz blokada morska?

Radio Patio Radio Patio Polityka Obserwuj notkę 7

Czy na tym koniec? Dobrze, agresorowi utarto na razie nosa, obroniono interesy rosyjskich obywateli, osmieszono pro NATO-wskie ratlerki. Ale jak długo będzie tam spokój? Czy hydrze odrosnie glowa?

Spokój będzie, jesli Gruzja się ponownie nie dozbroi. A zbyt wieku jest chetnych, aby dawac im bron, za darmo, za symbolicznego dolara. Blokada morska mogłaby dozbrojenie utrudnic. Oczywiscie, mogą otrzymac dostawy przez Turcje, ale wtedy bedzie konkretny kraj tranzytowy do wskazania. A przez morze, wiadomo, ot płyną sobie statki pod banderą Liberii...

Kierownictwo rosyjskie pewnie rozwaza tę opcję. Słaby agresor to znaczy pokój. Oszołomy mogą rzucac się na Rosje ze scyzorykami. Niewykluczone, ze mogą liczyc na ochotniczą brygadę "Salon24".

Radio Patio
O mnie Radio Patio

Uwaga:Moje teksty, choc podają prawdziwe informacje, nie są obiektywne ani neutralne ani patriotyczne. W walce klas staram sie slużyc interesom mas pracujących. Cenzura: Jestem zwolennikiem cenzury, przede wszystkim panstwowej, ale skoro panstwo do blogow sie nie wtrąca musze to robic ja. Zasady: 1. Kasowane bedą wypowiedzi nie na temat komentowanej notatki lub odbiegajace od tematu. 2. Osobom o swiatopoglądzie lewicowym kasowane beda wypowiedzi zawierające wulgaryzmy. Moja ulubiona piosenka Олег Газманов - Сделан в СССР

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka