Radio Patio Radio Patio
20
BLOG

Tarcza: od 15.VIII.2008 jesteśmy celem.

Radio Patio Radio Patio Polityka Obserwuj notkę 1

Jako członek NATO Polska była i jest potencjalnym przeciwnikiem rosyjskich sił zbrojnych. Instalując, jako jedyny kraj w Europie, amerykanską zaawansowaną broń antyrakietowa, stalismy się dodatkowo celem (w sensie wojskowo-techicznym) odwetowego albo prewencyjnego ataku Rosjan. Dzis rosyjscy programiści z wojsk rakietowych wpisują do systemow nowe koordynaty.

Sprawa stała sie głośna na cały swiat. A gazety czytają takze ofiary amerykanskich napadow, ktorzy, z braku innej broni, uciekają się do terroryzmu. Godząc się na stacjonowanie dodatkowych jednostek USA (medialnie naglośnienie skutkuje) także i dla nich stajemy sie celem.

Szabla w dloń, prawicowe ratlerki.

 

Radio Patio
O mnie Radio Patio

Uwaga:Moje teksty, choc podają prawdziwe informacje, nie są obiektywne ani neutralne ani patriotyczne. W walce klas staram sie slużyc interesom mas pracujących. Cenzura: Jestem zwolennikiem cenzury, przede wszystkim panstwowej, ale skoro panstwo do blogow sie nie wtrąca musze to robic ja. Zasady: 1. Kasowane bedą wypowiedzi nie na temat komentowanej notatki lub odbiegajace od tematu. 2. Osobom o swiatopoglądzie lewicowym kasowane beda wypowiedzi zawierające wulgaryzmy. Moja ulubiona piosenka Олег Газманов - Сделан в СССР

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka