Radio Patio Radio Patio
395
BLOG

Jak jest 'brzydka' po angielsku?

Radio Patio Radio Patio Kultura Obserwuj notkę 6

Kapitalizm może i nie chce, ale musi być zbudowany na kłamstwie, bo bez
kłamstwa nie da sie wytłumaczyć uczciwym ludziom jak można zarabiać miliardy bez pracy.

Tak wiec nawet początkujacy dziennikarz wie, że jesli ktos zawłaszczy sobie
samochod bez zgody własciciela to jest to zwykły złodziej, thief.

Ale jeżeli ktos poprzez rożne tricki-tracki (bo na pewno nie wlasną pracą)
zdobył miliardy, to już nie jest to żaden thief, ale tycoon, albo mogul.

Jezyk angielski jest bardzo bogaty w takie werbalne zasłony dymne. I stale
powstaja nowe. Dzis przeczytałem, ze jakis australijski burmistrz, aby wyrównać w małym miescie deficyt siły roboczej spowodowany wyprowadzaniem sie pieknych dziewczyn do lżejszego życia w wielkich miastach, zaproponował, aby sprowadzać brzydkie. Ale jezeli myslicie, że użył on słowa ugly, to może i znacie troche angielski, ale pływać w tym oceanie kłamstwa jeszcze nie potraficie.

Beauty-disadvantaged is the right word.

Radio Patio
O mnie Radio Patio

Uwaga:Moje teksty, choc podają prawdziwe informacje, nie są obiektywne ani neutralne ani patriotyczne. W walce klas staram sie slużyc interesom mas pracujących. Cenzura: Jestem zwolennikiem cenzury, przede wszystkim panstwowej, ale skoro panstwo do blogow sie nie wtrąca musze to robic ja. Zasady: 1. Kasowane bedą wypowiedzi nie na temat komentowanej notatki lub odbiegajace od tematu. 2. Osobom o swiatopoglądzie lewicowym kasowane beda wypowiedzi zawierające wulgaryzmy. Moja ulubiona piosenka Олег Газманов - Сделан в СССР

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura