Radio Patio Radio Patio
28
BLOG

Dziekuję za 10 medali. Za 4 lata moze być lepiej.

Radio Patio Radio Patio Polityka Obserwuj notkę 4

Polska, na 21. miejsu i z 10 medalami nie wypadła tak zle, jak sie spodziewałem. Wypadłaby lepiej, gdyby jej obywatele wybrali sobie jakas blizszą wspołczesnemu człowiekowi religię (lepiej: zadnej religii).

Katolicyzm nie zabrania wprawdzie uprawiać sportu, ale stulecia tradycji ascezy i umartwiania dezmotywują młode talenty do uprawania sportu. Szesć pierwszych miejsc w klasyfikacji medalowej Olimpiady zajely kraje nie-katolickie: USA, Chiny, Rosja, Wlk. Brytania, Australia i Niemcy (7. miejsce: Francja).

Drugim powodem 21. miejsca jest szalejące bezrobocie, ktore zmusiło miliony Polakow do pracy na emigracji. Pracując jako pomocnik kucharza albo przy myciu szpitalnej podłogi młody emigrant nie ma głowy i czasu na regularne treningi. A i kluby zagraniczne nie palą się do sponsorawania talentow z obcym obywatelstwem.

Co jak co, ale ta Polska pielgrzymkowa i Europa zmywakowa to nie jest recepta na olimpijski sukces.

Ale czesć i chwała naszym reprezentantom i za te 10 medali! Nawiasem mowiąc starałem sie przyglądać aby dojrzeć u naszych zawodnikow gdzies na szyji jakis krzyzyk ale nic takiego nie dostrzegłem. Wniosek nasuwa się sam.

Radio Patio
O mnie Radio Patio

Uwaga:Moje teksty, choc podają prawdziwe informacje, nie są obiektywne ani neutralne ani patriotyczne. W walce klas staram sie slużyc interesom mas pracujących. Cenzura: Jestem zwolennikiem cenzury, przede wszystkim panstwowej, ale skoro panstwo do blogow sie nie wtrąca musze to robic ja. Zasady: 1. Kasowane bedą wypowiedzi nie na temat komentowanej notatki lub odbiegajace od tematu. 2. Osobom o swiatopoglądzie lewicowym kasowane beda wypowiedzi zawierające wulgaryzmy. Moja ulubiona piosenka Олег Газманов - Сделан в СССР

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka