Radio Patio Radio Patio
47
BLOG

Dzis Swięto Pracy w U.S.A. Złe wiadomosci

Radio Patio Radio Patio Polityka Obserwuj notkę 3
Nasi amerykanscy towarzysze nie mają powodow do radosci. Doniesienia o "robust economy" mowią o sytuacji kapitalistow. Ta jest coraz lepsza. Ludzi pracy interesują jednak nie wskazniki giełdowe ale dane publikowane przez Ministerstwo Pracy USA. A tam czytamy:
 
Srednie płace realne robotnikow nie wzrosły w ciagu ostanich 8 lat.Płaca minimalna, wynosząca $6.55 za godzinę (brutto) jest o 40 centow niższa niż 10 lat temu, po naniesieniu poprawek na inflację.

Radio Patio
O mnie Radio Patio

Uwaga:Moje teksty, choc podają prawdziwe informacje, nie są obiektywne ani neutralne ani patriotyczne. W walce klas staram sie slużyc interesom mas pracujących. Cenzura: Jestem zwolennikiem cenzury, przede wszystkim panstwowej, ale skoro panstwo do blogow sie nie wtrąca musze to robic ja. Zasady: 1. Kasowane bedą wypowiedzi nie na temat komentowanej notatki lub odbiegajace od tematu. 2. Osobom o swiatopoglądzie lewicowym kasowane beda wypowiedzi zawierające wulgaryzmy. Moja ulubiona piosenka Олег Газманов - Сделан в СССР

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka