Roger Rabbitek Roger Rabbitek
96
BLOG

aaa szukam obiektywnego dziennikarza w Polsce w 2020 roku

Roger Rabbitek Roger Rabbitek Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

To jest mój krzyk rozpaczy. Mam wrażenie, że jestem manipulowany z dwóch stron: z jednej strony GW, TVN, a z drugiej TVP info. Jedni mówią, że mamy w Polsce faszyzm, a drudzy, że (...) nic nie napisałem, bo do tej pory byłem ci drudzy. Mam  świadomość, że wylądowałem po jednej ze stron podzielonej Polski. Nasz Dom murem podzielony! Nie czuję się z tym dobrze. Chciałbym wyjść z mojej strony barykady. Szukam obiektywnego źródła opisującego naszą rzeczywistość. W spamie docierających do mnie informacji mam z tym problem. Czy ktoś z Was znalazł miejsce, w którym można obcować z poglądami nieskażonymi podziałem Polski na dwa obce sobie plemiona?  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura