Roger Rabbitek Roger Rabbitek
551
BLOG

Byłem na Stadionie Narodowym

Roger Rabbitek Roger Rabbitek Polityka Obserwuj notkę 7

Byłem dziś na Stadionie Narodowym. Pomimo widocznej prowizorki zrobił na mnie wrażenie. Zacząłem zazdrościć ludziom, którzy mają możliwość chodzić na mecze piłkarskie na solidnym poziomie na porządne stadiony. Było fajnie, ale ... Jak większość odwiedzających stadion chciałem obejrzeć działanie ruchomego dachu. Zobaczyłem, i przyszła pora na wyjście ze stadionu. Podobną chęć jak moja w tym samym czasie miało wielu ludzi - myślę, że kilka, a może nawet kilkanaście tysięcy. Przeznaczone dla nas było tylko jedno wyjście. Mądry Polak po szkodzie. Tym razem nie było szkody, ale gdyby w trakcie opuszczania przez ściśniętych jak sardynki ludzi wybuchła panika - to byłaby rzeź. Ktoś podjął duże ryzyko otwierając stadion dla zwiedzających,  dając im tylko jedno otwarte wyjście.  Ciekawe, dlaczego akurat dziś, pomimo tak niebezpiecznych warunków Stadion Narodowy był otwarty dla zwiedzających?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka