ROKOSZANIN ROKOSZANIN
505
BLOG

S24 - donosicielstwo, delatorstwo czy tylko argument siły zamias

ROKOSZANIN ROKOSZANIN Rozmaitości Obserwuj notkę 16

 

Dziękuję za ukrycie moich notek i komentarzu.
bez żadnych złudzeń zdaję sobie sprawę , że zawdzięczam to osobom o nicku TESSA lub RRK-Renata Rudecka-Kalinowska, bo jedynie z nimi prowadziłem rozmowę.
Nota bene była to wymiana zdań odnośnie obrazy mojej osoby przez Panią Ruedecką-Kalinowską przez porównanie do "salonowej pchły", co skomentowałem przyrównując, czy było by jej równie przyjemnie gdybym ją nazwał "salonową wszą". Bez zresztą intencji obrazy, a jedynie jako przykład , że używanie powyższych zwrotów nie zawsze będzie mile odbierane przez obrażonego, czyli mnie.
Żenujące zachowanie obu tych Pań nie podlega oczywiście ocenie prawnej, jednak ze względów etycznych jest to przykład o bardzo niskiej wartości.
Mimo wszystko trudno mi sobie wyobrazić, że nawet najlepiej skonstruowany i przesłany donos do Administracji Salonu24 może spowodować wybiórcze ukrywanie, w przypadku, kiedy żaden z punktów regulaminu nie został przeze mnie naruszony ,a jeżeli przy mojej niewiedzy dokonałem czegoś z regulaminem niezgodnego to Administracja powinna mi takie złamanie wskazać.
Czytałem oczywiście o przypadkach , kiedy ukrywano notki i autorów bez żadnych tłumaczeń, jednak poza zakresem mojej wiedzy jest w jaki sposób tak silna jest pozycja niektórych osób , czyli Pani TESSA i Pani Rudecka-Kalinowska , skutkujących na osobiste ich życzenie tak jednoznaczną reakcją administracji.
Przykro mi, że pomimo zapoznania się z regulaminem S24, nie odnalazłem tam punktu, który jednoznacznie wskazywał by na wyróżnienie niektórych osób jako niepodlegające regulaminowi, posiadające uprawnienia do wskazywanie innych jako podlegających eliminacji czy ukrywaniu przed innymi.
Nie wiem czy jakikolwiek regulamin dowolnego portalu na takie wyróżnienie, jednak uważam, że punkt o ryzyku dyskusji z Panią TESSA i Panią Rudecką-Kalinowską powinien zostać w regulaminie wyszczególniony , nawet sugerowałbym jego uwypuklenie w celu uniknięcia przyszłych skarg przez osoby tak jak ja  czujące się dyskryminowane .
Nie jest moją rolą wskazywanie o dopuszczalności takiego zapisu, jednak ośmielę się wskazać jak takie punkty mogłyby wyglądać ;
paragraf...punkt....
  1. Zabrania się stosowania nadmiernie wyszukanego słownictwa mogącego wprowadzić niezrozumienie w wymianie zdań poprzez brak zrozumienia u osób mniej wykształconych lub z innego kręgu kulturowego.
  2. Piszący w sposób i stosujący zwroty publicznie uznawane jako wymagające od czytelnika zdolności zrozumienia czynią to na własną odpowiedzialność i ponosić będą wszystkie dopuszczone prawem konsekwencje swoich poczynań. Dotyczy to wszystkich określeń i słownictwa wykraczającego poza ogólnie przyjęty poziom wykształcenia osób , których edukacja zakończyła się na poziomie gimnazjum
  3. Administracja zastrzega sobie prawo do wyróżniania spośród osób korzystających z portalu Salon24.pl takich , które posiadać będą prawo decyzyjności o eliminacji, ukrywaniu lub blokowaniu pozostałych uczestników.
  4. Osoby wskazane i opisane w pkt. 3 posiadać będą także prawo do tworzenia i edycji list osób uznawanych przez nie za  nieprzyjazne i podlegające wyżej opisanym konsekwencjom. Listy ta jako nadrzędne do pozostałych punktów regulaminu przekazywane będą administracji sukcesywnie w miarę aktualizacji i stanowić będą podstawę do stosowania blokady lub eliminacji wskazanych użytkowników. Administracja Salon24.pl zrzeka się jakichkolwiek praw do nie akceptowania tych list i traktować je będzie jako obowiązujące.
  5. Dane osób posiadających uprawnienia opisane w pkt. 4 nie będą publikowane w sposób jawny za wyjątkiem już wskazanych.
  6. Wskazane osoby do których odnoszą się powyższe punkty, zgodnie ze stanem na dzień.... to :
  • Renata Rudecka - Kalinowska
  • TESSA
  • .....
Oczywiście moje powyższe  propozycje nie podlegają ochronie praw autorskich i przedstawiam je w dobrej woli uniknięcia w przyszłości jakichkolwiek nieporozumień.
ROKOSZANIN
O mnie ROKOSZANIN

Nie lubię, kiedy ukrywa się prawdę przed światem... Kto boi się słów, nie zasługuje na szacunek. Kto słowa ukrywa, szacunku sam się pozbawia... var _wau = _wau || []; _wau.push(["classic", "1iv034listmg", "p9q"]); (function() {var s=document.createElement("script"); s.async=true; s.src="http://widgets.amung.us/classic.js"; document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(s); })();

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości