romank romank
41
BLOG

Politologa obyczaje

romank romank Rozmaitości Obserwuj notkę 5

Bloger Politolog popełnił notkę politolog.salon24.pl/172387,niezbedne-decyzje-po-zalobie, która charakteryzowała się dużą ilością błędów. Pewnie dlatego, że - jak pisze o sobie: <i>Ukończyłem studia na kierunku politologia ze specjalizacją Bezpieczeństwo państwa w Wyższej Szkole im. Bogdana Jańskiego gdzie obecnie rozpocząłem studia magisterskie na kierunku zarządzanie.</i>

 

Dodatkowo, ów bloger postanowił wycinać komentarze, a następnie na nie odpowiadać. Dotknęło tego pana wytykanie błędów ortograficznych typu <i>był by</i>. Ponieważ wyciął mój komentarz, za drugim razem postanowiłem pokazać miłą praktykę tego Pana dbającą o zachowanie wizerunku zjednoczonego  narodu...

Widok bloga przed zmianą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Widok bloga po zmianie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kogo przypomina taka praktyka? Jest tutaj taka jedna pani, która wycina komentarze, które jej się nie spodobają, a następnie na nie odpowiada...

romank
O mnie romank

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości