rozdzka rozdzka
204
BLOG

No to jestem

rozdzka rozdzka Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Miło mi, że tyle osób zechcialo odwiedzić mojego bloga. Ostatnio nie mialam zbytnio czasu aby tu wchodzić poniewaz miałam trochę spraw na głowie a moja magia okazala sie niewystarczajaca. W związku z tym postanowiłam że będę mniej więcej regularnie tu zaglądać i dopisywać co ciekawsze newsy z mojego zycia.

Jednym z nich jest fakt, iż odbyłam ostatnio dość daleką podróż i naprzywoziłam rożnych skarbów. Wszystko pochowałam do mojej spiżarni, którą znajomi nazywają jaskinią czarownicy. Ponoć znaleźc tam można wszystko. No cóż, nie kwestionuję tego, poniewaz świadoma jestem w pełni jaki mam talent do zbieractwa. W każdym razie po ostatniej podroży zostały mi pamiatki w postaci suszonych owocow i przypraw, ktore zalegają jeszcze w walizkach.

Tak więc zaczynam blogować :)

rozdzka
O mnie rozdzka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości