Janusz Łyszkiewicz Janusz Łyszkiewicz
1406
BLOG

Naukowe dogmaty - błędna teoria koloru

Janusz Łyszkiewicz Janusz Łyszkiewicz Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 39

W nauce i sztuce od wielu stuleci funkcjonuje błędna teoria koloru.  Nie jestem naukowcem, ale staram się samodzielnie i logicznie myśleć. W 2010 r. dostrzegłem, że znaczna część elementarnej wiedzy naukowej jest nieprawdziwa i opiera się na nie zweryfikowanych dogmatach naukowych. Od 4 lat próbuję dotrzeć z nowymi faktami do środowiska naukowego i artystycznego, ale jestem ignorowany, gdyż wiedza ta zagraża autorytetom i jest początkiem nowej rewolucji naukowej. Swoje spostrzeżenia w 2011 r. opisałem na własnej stronie -  realcolortheory.pl  

Janusz Łyszkiewicz, 09.11.2015 r. 

 

 

Jestem autorem Realnej Teorii Koloru powstającej od 2010 r., która negatywnie weryfikuje wielowiekowe dogmaty w niutonowskiej fizyce barwy i koloru. / Moja strona - realcolortheory.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie