Miki Miki
87
BLOG

Prawiczki

Miki Miki Polityka Obserwuj notkę 25
mieliście szansę się sprawdzić. Było was dziesięć milionów, gdy generał powiedział "sprawdzam". Tyle, że w łapie zamiast pokera mieliście kilka blotek różnej wysokości i koloru.

Wtedy pałaliście rządzą wieszania - dobrze pamiętam tamten czas. Dziś rządza wróciła, i niestety macie swoje pięć minut.

W głębokiej pogardzie mam motłoch chowający się po kątach przed batem, a atakujący zajadle wroga, który zdycha.

Nie potraficie zapomnieć Jaruzelskiemu że wam spuścił powietrze z balonika. Wszelkie oceny wydawane na podstawie dzisiejszego stanu wiedzy mają znikoma wartość. Ci, co żyli wtedy, pamietają te myśli  "wejdą, czy nie wejdą". Pamiętaliśmy Węgry i Czechosłowację. Do nas wchodziliby z trzech stron - tak jak my z Ruskimi wchodziliśmy do Czechów.

Jaruzelski oddał wam władzę na tacy. Co starsi prawiczkowie zapewne i to mu mają za złe, marzyło im się kolejne powstanie warszawskie i hekatomba na którą posłali by kolejne pokolenie młodzieży Polskiej.

Nie mam za złe Jaruzelskiemu, że zadbał o przyszłość swoich. To była cena pokojowego przejęcia władzy.

Prawo jest prawem, niezależnie, czy narzuca je układ zawarty w Jałcie, czy wroga opcja polityczna wybrana "demokratycznie".

Dla mnie jednakowo obca i wroga jest dyktatura ruska i kacza. Jedna i druga jawnie działa na szkodę dużej cześci narodu polskiego. Części określonej arbitralnie na podstawie własnych animozji.
Miki
O mnie Miki

nie lubię pisać o sobie, poczytaj moje teksty. Wiara jest jak kutas. Masz to sobie noś ale nie obnoś się z tym, nikogo nie zmuszaj do kontaktu a już na pewno nie wciskaj w usta dzieciom Napisz do mnie: miki(maupa)wiarus.org "Raz pewien Władek zadał bzdurom kłam, gdy kaczor bajki rozsiewał jak spam. Wtórując Henryce, zakrzyknął w rocznicę: Jarek, nie pierdol, nie było Cię tam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka