Zbigniew Ryndak Zbigniew Ryndak
131
BLOG

Sukces Polski z Niemcami

Zbigniew Ryndak Zbigniew Ryndak Sport Obserwuj notkę 0

 

Obejrzałem dokładnie mecz Polska – Niemcy w EURO 2016. Nie jako znawca piłki nożnej, nawet nie jako kibic, tylko jako szary obywatel, którego interesuje co robią nasi i jak to robią.

Uważam, że remis 0:0 z piłkarskim mistrzem świata to sukces.

Niemcy pokazali, że są lepiej wyszkoleni. Nawet w zagęszczeniu jeden drugiemu potrafi celnie podać piłkę. Dlatego przez większość czasu byli przy piłce. O tych niedociągnięciach mówili też komentatorzy w trakcie relacji z boiska.

Wszyscy o tym wiedzą, to dlaczego szkoleniowcy nie potrafią nauczyć graczy celnych podań? W telewizji wielokrotnie widziałem, jak kolejny zawodowy dobrze opłacony piłkarz zachowuje się jak celebryta. Mówi dyrdymały. Oni nie powinni nagminnie mówić do telewizyjnych kamer. Powinni mówić nogami i głową na boisku.

Będzie jeszcze w Euro2016 wiele okazji do perfekcyjnego grania. Zobaczymy jak reprezentacja wykorzysta swoją szansę.

Trochę nie rozumiem hasła kibiców POLSKA BIAŁOCZERWONI. Nie zauważyłem, żeby kibice drużyn zagranicznych wykrzykiwali kolory swoich flag narodowych.

Potrzebne jest jedno nowe słowo mobilizujące.

 

 

 

Moje książki wydane w Belgii. "Drugi brzeg miłości" powieść 2010. "Smak wiatru w Auschwitz-Birkenau" powieść 2015 . „Inna barwa księżyca”reportaże 2012. "Dziewczyna w okularach" opowiadania 2015. "Moje zmory i marzenia" felietony 2013. "Czarne anioły" powieść 2015. "Zdobycie rzeki" opowiadania 2016. "Morderstwo w klubie dziennikarza" powieść 2017.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport