rzech rzech
1787
BLOG

FAKTY TVN już prawie jak FAKT

rzech rzech Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Jakiś czas temu przerzuciłem się z oglądania na FAKTÓW TVN na rzecz konkurencyjnej stacji. Stwierdziłem mianowicie, że TVN zamiast informować szuka sensacji i ludzie je przygotowujący mają jakieś dziwne kryteria ważności poszczególnych wydarzeń. O tym wszystkim przekonały mnie ostatecznie wczorajsze FAKTY, w których przedstawienie poszczególnych informacji przerosło moje najśmielsze oczekiwania w stosunku do tak popularnego w Polsce programu informacyjnego.

We wczorajszych programach informacyjnych nastawiłem się oczywiście na wiadomości o Nagrodzie Nobla z Fizyki, z racji wykonywanego przez siebie zawodu. Oglądając relacje na ten temat w WYDARZENIACH, które są obecnie moim źródłem "ruchomo-obrazkowych" informacji, nie przypuszczałem, że załapię się na informacje o Nagrodzie Nobla z Fizyki jeszcze w FAKTACH, które jak wiemy lecą prawie równolegle z WYDARZENIAMI.

Jakież było moje zdziwienie, jak Kamil Durczok zapowiedział materiał o Noblu z Fizyki zaraz za kluczową i niezmiernie ważną dla Polski i Świata informacją o "pogryzieniu tresera przez Lwy podczas występu w cyrku". Postanowiłem tym samym prześledzić dzisiaj wczorajsze FAKTY pod względem czasu przeznaczonego na poszczególne wydarzenia. Przedstawia się to następująco:

1. Sprawa Olewnika - 4 min

2. Dopalacze - 4 min 45 s

3. Katastrofa ekologiczna na Węgrzech - 3 min 35 s

4. Walka SLD z kościołem - 3 min 20 s

5. Poszukiwania chłopaka, który uciekł z domu - 3 min 15 s

6. Pogryzienie tresera przez lwy - 50 s

7. Nagroda Nobla z Fizyki - 45 s

8. Odejścia polityków z partii vs. Palikot - 3 min 10 s

 

Jak widać, na jedno z najważniejszych wydarzeń, które miały wczoraj miejsce na Świecie, czyli przyznanie Nagrody Nobla z Fizyki, Fakty poświeciły najmniej czasu i to pod koniec programu. Po oglądnięciu tak przygotowanych wiadomości, przeciętny Polak interesuje się właśnie tylko tym, co tam pod krzyżem na Krakowskim Przedmieściu.

Jest jeszcze jedna dziedzina informacji, w których FAKTY sięgnęły dna. To SPORT. Pokazywanie osiągnięć Justyny Kowalczyk, Adama Małysza czy polskich reprezentacji na dziwnych poruszających się zdjęciach to po prostu ŻENADA.

Ale co tam ciekawe i rzetelne informacje, naważniesze że cytuję "biurko prezentera ku..wa mać jest czyste".

Pozdrawiam

rzech

rzech
O mnie rzech

Dociekliwy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości