dzindzinier dzindzinier
2810
BLOG

Włączasz TV a tu Żyd Żydem Żyda pogania.

dzindzinier dzindzinier Kultura Obserwuj notkę 17

 

 

Dotychczas nie miałem, stety czy niestety zbyt wielkiego kontaktu z Żydami. Owszem jest niedaleko zabytkowa synagoga zamieniona na muzeum ale jakoś mnie tam nie ciągnie. Raz w roku przyjeżdżają strasznie chyba ortodoksyjni przedstawiciele tej nacji, wyubierani na czarno, z długimi czarnymi pejsami, czarnymi brodami i czarnymi kapeluszami. Wędrują sobie do tej synagogi i modlą się żarliwie co chyba samo w sobie jest godne pochwały. Trochę to dziwnie wygląda bo jak ja czy sąsiedzi idziemy na większą uroczystość do kościoła to na ogół całą rodziną całkiem kolorowo. I śmigamy z żonami, dziećmi, babkami, dziadkami itp. A tu popatrz. Wszyscy identyczni czarni mężczyźni z czarnymi strojami. Kobitek całkowity brak, o dzieciach nie wspominając. Może dlatego wygląda to tak ciekawie, tak inaczej. Nieważne w każdym bądź razie. No więc wędrują sobie ci panowie przez miasto, odprawiają swoje modły i nic nikomu nie dzieje się strasznego. A nawet więcej. Wzbudzają niemałe zainteresowanie i rzekłbym ciekawość.

Natomiast jakże inaczej obraz Żydów wygląda z ekranu telewizora. Co rusz pojawia się informacja o obecnym wielkim prześladowaniu starszych braci w wierze w Polsce. Np. do napisania tej notki skłoniło mnie oświadczenie pana Miecugowa, który mało tego, że ogłosił iż jest Żydem to jeszcze powiedział że jest prześladowany! Jest tak strasznie prześladowany, że można to tylko porównać do holocaustu. Wydaje się mi to troszeczkę podejrzane bo gdybym był tak strasznie prześladowanym za swoje pochodzenie to po pierwsze nie występowałbym publicznie głosząc że jestem Żydem bo przecież wtedy dopiero by się zaczęło! No więc siedzę przed tym telewizorem i oglądam. Piróg jest Żydem, Morozowski jest Żydem, Śpiewak jest Żydem itp. itd. Po prostu Żyd Żydem Żyda pogania. Skąd taka nadreprezentacja Żydów w TV? A co ważniejsze po co oni tym tak epatują? Tego nie wiem. Wiem natomiast już że bycie Żydem w tym kraju to bardzo niebezpieczne zajęcie. Nawet nie wiedziałem, że ja lub moi sąsiedzi stanowimy dla nich takie niebezpieczeństwo. Aha! To pewnie dlatego jak przyjeżdżają w moje strony raz do roku nie biorą kobiet i dzieci. Ale co się dziwić. W końcu na południu PL jest nadreprezentacja katoli, prawicowców i narodowców. A wiadomo, że to bardzo źli ludzie.

dzindzinier
O mnie dzindzinier

http://www.youtube.com/watch?v=1kq-ZQTANh8

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura