SALOmON. SALOmON.
985
BLOG

TW można POkonać. Wypijmy za mój sukcess

SALOmON. SALOmON. Gospodarka Obserwuj notkę 3

Dopiero co dowiedziałem się , że mój " stary Kolega" adwokat co się poznaliśmy u Maćka Kaczmarskiego Wrocław twórcy www.krd.pl (krajowy Rejestr Dłużników)  to Tajny Współpracownik komunistycznych służb bezpieki. Przegrałem  z wrocławskim układem kapusiów prawie wszystko. Koksztys TW strzelał do mnie z lewych faktur w sądzie na zlecenie nie byle kogo bo książek telefonicznych, Gazety Wyborczej, spec służb w układzie prawno/ ratuszowym, gdzie moimi " obrońcami był m.in MODUS Jacek Raźniewski gdzie pracował poseł obecny kandydat na prezydnta Wrocławia Sławomir Piechota. I nie potrafili w sądzie przedstawić wyciągów z urzędu Skarbowego, u. miasta Wrocławia, że moi przeciwnicy działają na podrobionych dokumentach a ich firma nie istniała i nie istnieje. Sędzina której pokazałem owe  wyciągi, które sam zdobyłem dała mi do zrozumienia, że gdybym wygrał, jej syn zostałby zamordowany jak mój ojciej ujawniający fałszerstwa we wrocławskim ratuszu. Kurcze mówię wam dzisiaj świetuję - ułożyłem ostatnią cześć  "mordrczych" puzli. w 2008r imiennie przekazałem opisy i dowody załączniki do każdego i to 2x z 460 posłów i 100 senatorów niebezpieczeństw systemu naszego państwa na przykładzie moim / mojej rodziny. Nic nie zrobili - czekałem na skutek mojego ujawnionego testu . Nie musiałem długo czekać X4X, Darek Komorowski, Darek Wernicki, Zdzisław Raczkowski, Jan Zygmunt Prusiński widzieli na bieżąco eskalację i zwieńczenie w Smoleńsku.

SALOmON.
O mnie SALOmON.

sPOkój odzyskuję, gdy dochodzę do celu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka