echo24 echo24
661
BLOG

Buc. Krótka charakterystyka gatunku

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 18
Wszystko jest wypisane na twarzy

Podług Słownika Języka Polskiego PWN, - „buc” (pot.) to człowiek zarozumiały, arogancki, krzykacz, wichrzyciel, kobieciarz, egoista…, - vide:

                                                             https://sjp.pwn.pl/sjp/buc;2446483.html 

Lecz w związku z ostatnimi wydarzeniami w kraju i za granią, chciałem rozszerzyć tę definicję w odniesieniu do aktualnej sytuacji społecznopolitycznej w Polsce i na Świecie.

Pisałem, kreśliłem, kasowałem i wyrzucałem do kosza zmięte kartki, - gdyż zawsze czegoś brakowało i było nie tak.

Aż mnie raptem olśniło, gdyż uznałem, że najlepszą definicją tego rzeczownika będą dwie fotki, którymi zilustrowałem notkę. 

Chciałem dodać jeszcze jedną fotkę, lecz się bałem, że mi zwiną notkę.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

UWAGA!

Uprzejmie proszę Gości mojego blogu o trzymanie się przekazu notki i niesprowadzanie dyskusji na tematy oboczne.

Zastrzegam sobie także prawo do okresowego blokowania autorów komentarzy hejterskich, a także usuwania komentarzy obelżywych, niedorzecznych oraz zawierających pomówienia i insynuacje, - bez podania przyczyn.

Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka