Sarkastyczny Sarkastyczny
250
BLOG

Kłamstewka

Sarkastyczny Sarkastyczny Kultura Obserwuj notkę 1

 

8 na 10 ankietowanych kobiet na pytanie czego nie może znieść w relacjach z innymi ludźmi odpowiada - kłamstwa/nieszczerości. Drugą najczęstrzą odpowiedzią jest próżność. 

Właśnie to wymyśliłem ale zapewne plus/minus się zgadza, zresztą to samo zapewne byłoby z facetami.. plus odsetek odpowiedzi typu „grubych kobiet”. Ciekawe patrząc na ilość kłamstw i kłamstewek które jedni i drudzy stosują.

Choć faceci (w założeniu) powiedzą wszystko, żeby zaciągnąć kobietę do łóżka, to jednak wydaje mi się, że są w tym mniej nieszczerzy niż te zaciągane. Zanim drogie niewiasty się obruszycie, że przecież faceci to świnie zdradliwe i wykorzystywacze, zapytam..

Czy faceci noszą bieliznę „pushup” (czytaj skarpety w gaciach)? Bo choć nierzadkie jest zdziwienie kiedy w sytuacji łózkowego negliżowania się kobiecie tu i ówdzie ucieka lub pojawia się dodatkowy „rozmiar”, to jestem ciekaw miny dziewczyny, gdyby w podobnej sytuacji biceps, klata czy „opięte spodnie” okazały się zmyślnie ułożonymi pod materiałem gąbkami.

Mam rację Panie/Panowie?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura