NataliaStankiewicz NataliaStankiewicz
327
BLOG

łóżkowa uroda

NataliaStankiewicz NataliaStankiewicz Polityka Obserwuj notkę 12

 

 

uważam, że nie mam szans zrobić kariery politycznej, gdyż moja uroda jest zbyt łóżkowa

jedyne więc co mi pozostaje, to ciche, nieoficjalne doradztwo strategiczne

(polecam wywiad ze Staniszkis w 'Playboy'u', świetny)

weźmy taką Agnieszkę Pomaskę z trójmiejskiego PO - ona ma urodę polityczną, budzi wiarygodność

świetnie zrobiony serwis www, do tego sprzężenie z Facebookiem i Twitterem, czyli wszystko to, co mądre dziewczyki - chcące dojść do głosu we współczenej polityce - mieć powinny

ładna buzia, hiperaktywność (żagle, rowery, podróże), prymuska, samica alfa... pomyślałoby się - taka aktywistka to nie ma czasu na faceta, co więcej - facetem się nie zbrudzi - a tu proszę, obrączka na palcu

nawet ją polubiłam, z jednym się wszak nie zgadzam - uważam, że Marek Kondrat powinien dostać lokal na swoją winiarnię w Trójmieście, gdyż jest to świetna promocja dla miasta, a Kondratowi za rolę w "Dniu świra" po prostu się to należy - od rodaków w darze

wracając jednak do głównej mojej bolączki, a więc braku urody politycznej (przy nadmiarze łóżkowej) - mam duszę politycznej dziwki, zupełnie nie wiem, z jaką opcją miałabym się bratać

mam podobnie jak Marek Kondrat - najważniejszy jest dla mnie PKB, w końcu kończyłam ekonomię

i piszę wiersze, jak Isabel

 

 

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka