NataliaStankiewicz NataliaStankiewicz
209
BLOG

Igor, ja tylko żartowałam...

NataliaStankiewicz NataliaStankiewicz Polityka Obserwuj notkę 0

 

moja oficjalna odpowiedź Igorowi Jankemu, szefowi Salonu24

na nieoficjalne pytanie "do czego jest Ci jest potrzebny Salon24...?"   

 

Igor, ja tylko żartowałam... 

ja tu pisać wcale nie chciałam

Igor, ja tylko żartowałam... 

ja nigdy jeszcze z nikim nie spałam

Igor, ja tylko żartowałam... 

ja tu pisać wcale nie chciałam

Igor, ja tylko żartowałam... 

ja polityki wcale nie znałam

Igor, ja tylko żartowałam... 

Igor, ja tylko żartowałam... 

Igor, ja tylko żartowałam... 

tyle razy o tym myślałam

Igor, ja tylko żartowałam... 

nie nie oszalałam, ani tym bardziej nie zwariowałam

Igor, ja tylko żartowałam... 

gdy o tym opowiadałam

Igor, ja tylko żartowałam... 

 

(pytanie padło w rozmowie nierejestrowanej)

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka